Jak działa bramka płatnicza
Planet Pay?

Nowoczesna bramka płatnicza dla sklepów internetowych
Oferujemy obsługę płatności online poprzez terminale stacjonarne i bramki płatnicze. Akceptujemy BLIK, Przelewy online, karty płatnicze (w tym Gpay i Apple Pay).
logo mastercard logo visa logo google pay logo logo blik
Rozliczenia prowadzimy w złotych polskich codziennie w dni robocze. Centrum zarządzania eBOK zapewnia raporty

i faktury dla łatwiejszego zarządzania płatnościami.
Jak się zintegrować?
  • Wtyczki
    Wtyczki gotowe do zainstalowania - platformy do tworzenia sklepów internetowych
  • WEB API
    Integracja dla sklepów i aplikacji www, poprzez udostępnione PlanetPay API - dla pełnej swobody wdrożenia
  • SDK PAYMENT
    SDK Payment dla aplikacji mobilnych (Android, iOS) aby w sposób łatwy, szybki i bezpieczny sposób uruchomić możliwość przyjmowania płatności w aplikacjach mobilnych

QUIZ

Pomożemy Ci wybrać najlepszą metodę integracji dostosowaną do potrzeb Twojego biznesu
Krok 1 z 3
Czy korzystasz z istniejącej platformy e-commerce dla Twojego sklepu?
Być może korzystasz już z platformy e-commerce, takiej jak WooCommerce, PrestaShop lub Magento
Krok 2 z 3
Użyj gotowej wtyczki
Krok 2 z 3
Web albo Mobile
Krok 3 z 3
Wtyczka WooCommerce
WooCommerce to gotowa wtyczka WordPress, która dodaje funkcjonalność e-commerce do Twojej witryny WordPress, dzięki czemu możesz mieć sklep internetowy.
Pobierz wtyczkę
Krok 3 z 3
Wtyczka PrestaShop
Otwarte oprogramowanie sklepu internetowego udostępniane na licencji Open Software License.
Pobierz wtyczkę
Krok 3 z 3
Wtyczka Magento
Magento to platforma e-commerce należąca do Adobe, która specjalizuje się w witrynach e-commerce.
Pobierz wtyczkę
Krok 3 z 3
Masz inną platformę e-commerce?
Interfejs API
Komunikacja poprzez interfejs API umożliwi Tobie integracje dowolnej platformy e-commerce. Wymaga zespołu programistów lub wsparcia od producenta danej platformy.
Zobacz dokumentację API
Krok 3 z 3
Mobile SDK – iOS/Android
Mobile SDK to dostarczany dla Ciebie pakiet oprogramowania zawierający zestaw narzędzi, które mogą pomóc w tworzeniu aplikacji mobilnych specyficznych dla platformy i wdrażaniu nowych funkcji w istniejących aplikacjach mobilnych.
Zobacz dokumentację API
Krok 3 z 3
Interfejs API
Użycie dostarczanych przez nas metod API pozwala Wam w pełni wykorzystać wszystkie możliwości płatności online.
Zobacz dokumentację API
Krok 3 z 3
Zadzwoń do nas
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci.

lub

Zobacz dokumentację API

Dodatkowe funkcjonalności

Umożliwiamy uruchomienie dodatkowych usług zwiększających standardową funkcjonalność Waszej usługi:
  • raporty

    Transakcje zwrotu należności

    Jeśli chcesz zautomatyzować przyjmowane zwroty płatności dla swoich klientów to możliwe jest to poprzez API.
  • rejestracja kasowa

    Preautoryzacja

    Polega na tymczasowej rezerwacji środków na rachunku karty w celu późniejszej zapłaty. 
Jej celem jest zabezpieczenie środków na wypadek rezygnacji Kupującego z usługi. Preautoryzacja nie wymaga fizycznej obecności karty, przeprowadzana jest na podstawie udostępnionych danych karty. Środki nie są pobierane z konta karty, a jedynie zablokowane, bądź do czasu faktycznej zapłaty bądź unieważnienia lub wygaśnięcia preautoryzacji.
  • pomoc techniczna

    MOTO (Mail Order Telephone Order)

    To usługa, która umożliwia akceptowanie płatności kartowych bez fizycznej obecności użytkownika karty i bez fizycznego użycia karty. Zamiast dokonywać zakupu na stronie www, Kupujący może zadzwonić do Akceptanta, zamówić towar lub usługę i zapłacić podając dane karty podczas rozmowy.
  • Płatności cykliczne

    Tego typu płatność pozwala na cykliczne obciążanie karty. Kupujący dokonując płatności 
w sklepie po raz pierwszy pozostawia dane swojej karty, a kolejne wpłaty pobierane 
są automatycznie po potwierdzeniu warunków ich realizacji. Rozwiązanie to gwarantuje terminowe wpłaty na konto Akceptanta, natomiast Kupujący nie musi pamiętać o terminie płatności. Dla Kupującego to wygoda, dla Akceptanta – lojalny klient z gwarancją wpływów.
  • Tokenizacja kart płatniczych

    Proces zastąpienia wrażliwych danych, np. numeru karty, innym ciągiem cyfr – bezpiecznym tokenem – w wyniku czego dane karty pozostają niedostępne. Tokenizacja jest wykorzystywana do dokonywania transakcji typu one-click, w celu skrócenia czasu dokonywania transakcji.
  • Podział płatności - franczyza (marketplace)

    Poprzez integrację w WebAPI Planet Pay umożliwiamy wprowadzenie rozwiązań dla wzajemnych rozliczeń w sieciach partnerskich takich jak franczyza, marketplace. Nasze rozwiązanie umożliwia automatyczny podział płatności od klientów wg. ustalonych pomiędzy partnerami zasad.
  • Wtyczki

    Poprzez integracj w WebAPI Planet Pay umożliwiamy wprowadzenie rozwiązań dla wzajemnych rozliczeń w sieciach partnerskich takich jak franczyza, marketplace. Nasze rozwiązanie umożliwia automatyczny podział płatności od klientów wg. ustalonych pomiędzy partnerami zasad.

Dokumentacja API

Zapewnij swoim klientom dostęp do wszystkich metod płatności oraz funkcjonalności oferowanych przez bramkę płatniczą Planet Pay.
Dowiedz się więcej
Telefon, tablet i laptop
Postępuj zgodnie z wytycznymi
  • Panel 
    administracyjny
    Będziesz potrzebował dostępu do panelu administracyjnego swojego sklepu
  • Dane 
    konfiguracyjne
    Będziesz potrzebował danych konfiguracyjnych Planet Pay z eBok (Merchant ID, klucz integracyjny, klucz weryfikacyjny - salt
  • Wymagania
    Zapoznaj się z wymaganiami dotyczącymi wersji (jeśli obawiasz się tego kroku, poproś administratora swojego sklepu lub zapytaj NAS
  • Plik
    Pobierz skompresowany plik wtyczki (format ZIP - nie rozpakowuj go)
  • Logowanie do panelu
    Zaloguj się do panelu administracyjnego swojego sklepu i postępuj zgodnie z instrukcją

Jak wdrożyć bramkę płatniczą
 Planet Pay?

  1. W menu wtyczki wybierz:
    Dodaj nową z dysku następnie wybierz plik wtyczki ZIP
  2. Po instalacji aktywuj wtyczkę
  3. Przejdź do:
    menu Woocommerce Ustawienia Płatności
  4. Wpisz dane konfiguracyjne pozyskane z eBOK
Pobierz wtyczkę
  1. W menu Moduły wybierz:
    Manager Modułów Prześlij moduł i wybierz z dysku plik wtyczki ZIP
  2. Przejdź do Konfiguracja
  3. Wpisz dane konfiguracyjne pozyskane z eBOK
Pobierz wtyczkę
  1. Prześlij moduł (wtyczkę) na serwer sklepu
  2. Zainstaluj przesłany moduł przy pomocy „composer”
  3. Aktywuj moduł i przejdź do konfiguracji
  4. Wpisz dane konfiguracyjne pozyskane z eBOK
Pobierz wtyczkę
WEB API

Merchant API – API REST do komunikacji Stron w zakresie tokenizacji i płatności.

Czego będziesz potrzebować?

  • Fachowej wiedzy programistów oraz zaplanowania sposobu przeprowadzenia integracji
  • Danych konfiguracyjnych Planet Pay z eBok (Merchant ID, klucz integracyjny, klucz weryfikacyjny - salt)
  • Adresu endpoint API do ustanowienia komunikacji
SDK PAYMENT

Zestaw bibliotek dla systemów operacyjnych iOS oraz Android dla obsługi procesu Tokenizacji i dokonywania płatności na poziomie Aplikacji mobilnej z wykorzystaniem kart płatniczych lub BLIK.

W ramach SDK Payment została zaimplementowana biblioteka 3DS SDK (zestaw bibliotek dla systemów operacyjnych iOS oraz Android) dla procesu uwierzytelnienia posiadacza karty na poziomie Aplikacji mobilnej.
W celu uzyskania szczegółów technicznych implementacji prosimy o kontakt z ecommerce@planetpay.pl

Czego będziesz potrzebować?

  • Fachowej wiedzy programistów oraz zaplanowania sposobu przeprowadzenia integracji
  • Danych konfiguracyjnych Planet Pay z eBok (Merchant ID, klucz integracyjny, klucz weryfikacyjny - salt)
  • Klucza licencyjnego
  • Klucza do szyfrowania komunikacji
SANDBOX

W każdym momencie procesu integracji a zwłaszcza na jego początku można skorzystać z systemu testowego (tzw. SANDBOX), aby weryfikować poprawność wykonywanych prac integracyjnych z naszym systemem.

Opis użycia dostępny jest w dokumentacji

  1. Wypełnij formularz dostępowy do Sandboxa
  2. Dane uwierzytelniające API zostaną zweryfikowane
  3. Poinformujemy Cię, gdy utworzymy dostęp na środowisku testowym